Sve popularnija kineska metoda liječenja raznih bolesti i zdravstvenih tegoba, poput onih psihološke, menstrualne ili alergijske prirode, organizmu potpuno bezbolnim putem vraća prirodnu ravnotežu, a primjenjuje se i u šibenskoj poliklinici Gemini.

Za ovaj drevni alternativni način liječenja bezbolnim ubodima malih iglica koje liječe i pomlađuju organizam, Kinezi su znali još prije pet tisuća godina, a u međuvremenu su ga prihvatile i najtvrdokornije pristalice zapadne medicine. Posljednja tri desetljeća akupunktura je sve priznatija u svijetu, pa tako i u Hrvatskoj, gdje se sve više primjenjuje u medicinske svrhe.

Naime, svjetska zdravstvena organizacija je još 1979. godine objavila popis sastavljen od pedesetak bolesti kod kojih se ova metoda zaista pokazala kao ravnopravna medicinska disciplina.

– Tome su prethodili ozbiljni eksperimentalni, klinički i laboratorijski dokazi, a osim ravnopravnom, ispostavilo se da je akupunktura imala pozitivan učinak čak i na određene bolesti kod kojih suvremena medicina nije pokazala naročite rezultate – ističu stručnjaci iz šibenske poliklinike Gemini u kojoj se obavlja ova prirodna metoda koja organizmu nimalo ne škodi, posebno zato što u terapijski proces nisu uključeni lijekovi.

Akupunktura iglicama pokazala je odlične rezultate u liječenju svih vrsta bolova, od menstrualnih i alergijskih, bolova u glavi, leđima i kralježnici, a pozitivan učinak ima i na liječenje neuralgije, upale sinusa, povišenog krvnog tlaka, neuroze, ovisnosti, fobija, klimakterijskih tegoba, reume i astme. Djeluje čak i na probleme s noćnim mokrenjem, govorne smetnje, stres, neplodnost i debljinu, a čudesne iglice za vrijeme terapije bezbolno ostaju zabodene u određene točke na tijelu otprilike pola sata.

akupunktura mapa

– Osim mnogih drugih bolesti, ova metoda pomaže i kod neplodnosti. Istraživanje jednog Veleučilišta u Tel Avivu pokazalo je da je čak 65 posto žena uspjelo zatrudnjeti akupunkturom, dok 39 posto onih koje nisu koristile ovaj način liječenja nisu imale pozitivan ishod.

Akupunkturne točke na tijelu raspoređene su duž određenih meridijana, energetskih tokova kojima teče vitalna energija ‘chi’. Protok te energije se ubodom stabilizira jer bolesti zapravo nastaju kada energija nije protočna – objašnjavaju u poliklinici Gemini.

Osim što ne boli, na mjestu uboda ne ostaju vidljivi znakovi, a tretman se ponavlja ovisno o bolesti. Prije nego što se odlučite na tretman akupunkturom, poželjno je savjetovanje s liječnikom, a stručnjaci iz poliklinike Gemini otvoreni su za vaše upite o ovoj popularnoj i korisnoj metodi liječenja.
Naše ljubazno osoblje Vam stoji na raspolaganju za sve informacije, kontaktirajte nas na 022 342 005.